Sweet Josefin

Mina broderier
Allt material till mina broderier är återbruk. Sånt jag köpt eller fått av någon som redan använt det. Tygerna har jag färgat med sånt som kommer från naturen. Blommor, löv, skal och kärnor.
 
Material:
• broderiram med hänge 
• naturligt färgat tyg av bomull eller lin
• briderigarn av lin
 
Köp sker via mejl eller PM på Instagram.
Instagram: @sweet.josefin
 
"Rosamunda"
19x14 cm
800 SEK (frakt tillkommer)
 
"Här finns jag"
27 cm omkrets 
1000 SEK (frakt tillkommer)
 
"Ester"
15x12 cm
800 SEK (frakt tillkommer)
 
"Jonna"
15x12 cm
800 SEK (frakt tillkommer)
 
"Lilly Sara"
10x8 cm 
500 SEK (frakt tillkommer)
 
"Ulla"
15 cm omkrets
800 SEK (frakt tillkommer)
 
"Magda"
15 cm omkrets 
800 SEK (frakt tillkommer)
.
Köp sker via mejl eller PM på Instagram. Välkommen dit med dina frågor och funderingar.
Instagram: @sweet.josefin